چه کسب و کارهایی در شرایط بحرانی موفق می شوند؟
1397/09/21
ارسال شده توسط svnazem
109 بازدید
گاو بنفش، ایدهای جالب در مورد متمایز بودن است. در دنیایی که از هر محصول میتوان نمونههای فراوانی یافت و رقابت بسیار شدید است، دیده شدن بسیار سخت شده است. ست گودین در کتاب گاو بنفش، متمایز بودن را به عنوان یکی از اصلیترین بایدهای بازاریابی مطرح میکند. فروش محصولاتی که مانند گاوی با رنگ بنفش جلب توجه کنند به سرعت افزایش پیدا میکند. به بازار نگاه کنید. بسیاری از محصولات از نظر کیفیت در یک جایگاه قرار دارند اما فروش یک برند خاص یا یک محصول خاص بسیار بالاتر از بقیه است. در بسیاری از موارد آن محصول تبدیل به یک گاو بنفش شده است. یعنی محصولی شده است که جلب توجه میکند و همه در موردش صحبت میکنن
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
Elementor #2766
11 22 33 44 55
چگونه می توان رتبه الکسای سایت را بهبود داد؟
یکی از روشهای موثر برای افزایش بازدید کننده و بهبود سئو، ارتقای رتبه...
افزودن دکمه تماس در سایت وردپرسی
امروز در خدمتتان هستیم با آموزش افزودن دکمه تماس در...
پادکست 3: استارت آپ های جدید و اتفاقات عجیب
قبل از هر چیز پیشنهاد میکنم حتما مقالهی چرا بیشتر...
دیدگاهتان را بنویسید